lafemmes

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra Malmberg - 28 februari 2011 10:27

Jag känner att denna dagen har börjat så jävla FAB. Har frysit heeeeela natten tack vare brist på extratäcken (skaffa aldrig en honkatt för när dom blir könsmogna gör dom nasty stuffs överallt) & missat min läkartid tack vare att jag råkade somna någon gång på morgonen och sen inte vaknade förräns 9:50 typ. Förkyld är jag med tack vare denna otroliga kyla som vägrar släppa taget om skåneland :) Annars gör jag inte så mycket just nu. Käkar lite frulle och kollar på days of our lifes, mitt favoritprogram sen 14 år tillbaka haha! Checka gärna in kanalen "Thegaynessinsweden" på youtube som jag och Kim Nemo startat för den kommer nämligen bli succé! Här kommer mitt bidrag denna vecka då temat är "Att komma ut". Enjoy :)


Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards